.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی، شنبه

* تلويزيون جمهوري اسلامي ثابت كرد كه در بهشت هم هنر، مي‌تواند وسيله‌اي براي برخوردهاي سياسي باشد! چهارشنبه شب گذشته در مجموعه تلويزيوني "پنج كيلومتر تا بهشت" كه شب‌هاي ماه مبارك رمضان از شبكه سوم سيماي جمهوري اسلامي پخش مي‌شود، يك دختر كه در قالب روح نباتي با يك پسر هر شب دل مي‌دهد و قلوه مي‌گيرد، به بهانه نقد طرفداري صاحب شركت داروسازي كه از پسر خطاكارش حمايت كرده مسئولان نظام جمهوري اسلامي را مورد حمله قرار داد كه نتوانسته‌اند از فرزندان خطاكار خود بگذرند و از آنها حمايت نكنند... با توجه به اينكه همين شبكه در دو سال گذشته بيشترين تلاش را براي القاء همين مطلب به مخاطبان كرده، معلوم مي‌شود مسئولان آن احساس مي‌كنند خيلي كم آورده‌اند و براي جبران ناكامي خود بايد به مجموعه تلويزيوني ماه مبارك رمضان، كه ماه دعا و عبادت و خارج كردن كينه‌ها از دل هاست، متوسل شوند. تقبل الله!
* 58 نفر از منافقين در هفته‌هاي اخير از پادگان اشرف فرار كرده‌اند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابليان (خانواده شهداي ترور كشور)، روزنامه الشرق الاوسط نوشت: "سرتيپ محمد العسكري" با بيان اين مطلب اعلام كرده است كه بيشتر اين افراد از رهبران زن يا مرد اين گروهك تروريستي هستند كه به نيروهاي عراقي پناهنده شده و به منظور تكميل شدن كارهاي مربوط به خروج شان از عراق به مكان ديگري منتقل شده‌اند. وي تصريح كرده است: كشور عراق به افرادي كه خواهان جدايي از فرقه رجوي هستند، جهت ترك پادگان اشرف كمك كرده و روند انتقال آنها به كشورهاي ديگر را تسهيل خواهد كرد. وي افزود: دولت عراق درحال فراهم كردن تمامي شرايط با همكاري سازمان‌هاي بين‌المللي براي آزادانه بيرون رفتن اين افراد از عراق است. سرتيپ محمد العسكري گفت: بسياري از افراد موجود در اردوگاه اشرف با اجبار و تهديد سركردگان اين پادگان در آنجا حضور دارند.
* استقرار اتاقك‌هاي اعتراف به گناه در مادريد در آستانه سفر پاپ بنديكت شانزدهم به اسپانيا، به سوژه‌اي براي رسانه‌ها تبديل شده است. به گزارش يورونيوز، اين روزها پارك رتيروي مادريد به دويست اتاقك سيار اعتراف گناه مجهز شده تا پذيراي هزاران كاتوليك باشد كه قرار است به اين شهر بيايند و رودرروي كشيشان و در معرض ديد رهگذران از گناهان خود توبه كنند. واتيكان به جواناني كه مبادرت به سقط جنين كرده اند،‌ قول داده كشيشان از گناه آنها چشم پوشي كرده و آنها را در زمان اقرار، مورد بخشايش قرار خواهند داد. سفر پاپ بنديكت شانزدهم كه با تبعيت از پاپ ژان پل دوم، چنين مراسمي را برگزار مي‌كند، با مخالفت‌هاي زيادي مواجه شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.382 seconds.